Kvalitet og pris

Tak fordi du læser med.

Det er tid til et nyt og nuanceret blik, på den gamle skråne om, at pris og kvalitet altid hænger sammen. Nu har vi arbejdet i diverse brancher inden for service og salg, og er utrolig aktive på de sociale medier, og vi kan konstatere det ikke altid er korrekt.

Der hvor vi ønsker at sætte fokus er, er får du et tilbud fra to konkurrende firmaer, upåagtet hvad opgaven lyder på, så er det ikke sikkert den dyreste er bedst. Du kan f.eks. Få et godt gammelt firma, med kvalitet som varemærke, der giver en dyr pris, men de sende ikke indehaveren ud, de sender en ansat. Og så kan du få den lille nystartede selvstændige mand ud, som har sat prisen lav for, at få nogle kunder i hus, så der kan skabes et omdømme om kvalitet.

dvs. Du kan altså få et velrenomeret firma ud, som bruger en lærling, eller måske en uerfaren Svend, eller du kan få den perfektionistiske selvstændige, og prisen er ikke ens… det vi mener man skal huske er, at prisen ikke alene afgør kvaliteten, husk det!

Sæt dig i stedet ind i tingene, og få klar besked om hvem der udfører opgaven, og forstå hvorfor prisen er som den er.

Del siden:

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.